ابزار بازنویسی متن

ساخت وبلاگ

محتوا می‌تواند با کاربر صحبت بزند و ارتباط ای ابزار بازنویسی متن دوطرفه تولید گردد. محتوا ابزاری میباشد که می‌تواند در شکل داشتن چگونگی مناسب، به صورت بدون واسطه یا این که غیر بدون واسطه با استفاده کننده رابطه برقرار نماید.
زمانی که محتوایی ساخت و ساز می‌کنید، یک سری نکته در آن میتواند عاملی برای ارتباطی بهتر بین مارک شما و مشتری باشد:


1- ایجاد محتوایی مخاطب پسند:
محتوایی که ساخت می گردد و نحوه هایی که از آن برای ارائه به کاربر به کار گیری می‌کنید، کاملاً می بایست در سرویس مشتری و رفع نیاز آنان باشد. در صورتی در جابجایی محتوا به نیکی نتوانید پیامتان را به کاربر عرضه نمائید، حتی‌د‌ر شکل گران بها بودن نیز، استراتژی شما به ناکامی سبب می‌شود.


2- رعایت بهینگی و سئوی وب سایت:
محتوای شما می بایست برای موتورهای کاوش باصرفه باشد. یک کدام از حق تقدم های ساخت و ساز محتوا بایستی نحوه ای باشد که با استعمال از آن، موتور جستجو گر گوگل لینک و پیوند شما‌را در بالاترین جایگاه ی ممکن به مخاطب اکران دهد. رعایت اصول بهینگی وب سایت و محتوای ایجاد گردیده، میتواند تضمین مطالب ارائه گردیده ی شما باشد.

 

طرق تعامل با مشتری
بازاریابی محتوا روش ای میباشد که در آن تحت عنوان یک بازاریاب با تک تک مشتریان یا این که مخاطبان خویش به صورت بی واسطه رابطه کلامی نخواهید داشت. نگاه پهناور و بلند بازه این استراتژی ایجاب می نماید تا به‌دنبال نحوه هایی برای تعامل با استفاده کننده و پیوندها دوگانه دربین بازاریاب و مصرف کننده باشید.
طرز هایی مانند تشکیل داد بازی های رایانه ای، ساخت‌و‌ساز قابل انعطاف افزارهای کاربردی و اینفوگرافیک های خلاقانه که استفاده کننده را به برخورد وا میدارد، قادر است آیتم های قابل قبولی برای گزینش و جابجایی محتوا به اکانت آیند.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 127 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 15:11

ابزارهای متعددی وجود داراست که می‌تواند به ابزار تولید محتوا شما یک مشاهده کرد از محتواهایی که بیشترین به اشتراک گذاری ها را داشته اند را آرم دهد، ولی ابزار آیتم عشق و علاقه ی اینجانب Buzzsumo و یا این که شایسته ترین ابزاری که اخیرا از آن به کار گیری می‌کنم ahrefs Content Explor میباشد.
در زیر، ما یک جستجوی از "وام های مسکن" میبینیم که در یک ابزار انجام شده میباشد، و ما یک لیست از محتوا را مبتنی بر این قضیه نماد داده و بر مبنای "بیشترین به اشتراک گذاری" آنها‌را تر و تمیز کرده ایم. سود قادر است بوسیله مجال پوسته، گویش و یا این که حتی بوسیله ی دامنه ای از ورودی ها و خروجی ها غربال شوند.

 

احتمالاً ادله واکشی این داده و استحصال عنوانها به کارگیری از آن‌ها تحت عنوان محور و نهاد کلیدواژه ی بازرسی مازاد شما برای محدوده خاص بالا و یا این که فارغ از گردباد مغزی باشد.
به عنوان مثال، ممکن میباشد اینجانب بخواهم جایی را گزینه پژوهش قرار دهم که بیشتر نگرش  "شغل های اداری اخذ وام" را گزینه رسیدگی قرار داده اند.
میتوانم این عبارت را در SEMRush بنویسم و اصطلاحات متعلق بدین را که با جزئیات بیشتری در‌این محدوده ی خاص پرداخته اند را آیتم پژوهش قرار بدهم.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 106 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 14:03

در شرایطی‌که میخواهید تجارت خویش را ابزار تولید محتوا اوارد دنیای دیجیتال فرمایید و برای آن کاربر و مشتری جذب فرمایید می بایست داده ها خویش را در خصوص بازاریابی محتوایی بالا ببرید، چون سوای به کارگیری از مزایای آن در دنیای دیجیتال غالب و اثر گذار نخواهید بود.
بازار یابی محتوایی بدین معناست که شما برای وبسایت خویش محتوا هایی پر ارزش را به طور بدون‌پول در مشت یوزرها دنیای دیجیتال قرار دهید و از این‌شیوه مخاطبان بیشتری را به سمت تجارت خویش جذب کرده و آنان را به مشتریان و خریداران خویش تبدیل نمایید. زمینه و نوع محتواهای شما دقیقا با تولیدات و خدماتی که به عموم ارائه می دهید رابطه داراست. در واقع شما در پوسته لغت ها به عموم تجارت خویش را معرفی می‌کنید و به‌این شکل میباشد که آنان از جزئیات کار های شما با خبر گردیده و به آن عشق و علاقه سیاق می‌شوند. و در شرایطی که محتواهای اثر گذاری را در مشت آنها قرار دهید به شما اتکا خواهند کرد و به پرورش تجارت دیجیتال شما یاری می نمایند.
سوالی که برای مبتدی ها دراین مورد پیش میاید این میباشد که برای بیزنس ما بازاریابی محتوایی دقیقا چه‌گونه میباشد؟ تفاوت آن با عمل هایی که تا قبل از این برای فروش محصول ها و سرویس ها خویش می کردیم چیست؟

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 143 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 14:16

شاید بتوان اعلام کرد یک کدام از مهم ترین وظایف ابزار بازنویسی متن یک مدیریت ساخت و ساز محتوا، احاطه وی بر اصول بهینه سازی است. چون می بایست محتواهایی که بوسیله نیروی کار وی ساخت و ساز میشوند را رسیدگی نماید و آن‌ها‌را با اعتنا به بهینه سازی کتابت دوباره نماید و یا این که به فردی که فعالیت ساخت محتوا را اجرا داده، محتوا را پس نبی و از وی بخواهد که مسائل seo را رعایت نمایند. چون مهم‌ترین قضیه و مقصود در هنگام استخدام یک مدیریت ساخت و ساز محتوا، ارتقاء درجه وب سایت آن کمپانی یا این که سازمان میباشد و مطرح ترین شیوه برای استحصال درجه در گوگل
 و وصال به ورقه نخستین گوگل، دقت و رعایت کردن مسائل seo است. سئو امری بسیار مهم برای هر محتوا و سایتی میباشد و بایستی این موضوع را در لحاظ داشت که هیچ محتوایی فارغ از نظارت از نگاه seo نباید در وب سایت منتشر گردد. بهینه سازی مهم ترین نکته برای گوگل است که با به کارگیری از آن وب سایت ها را مرتبه بندی می نماید. سفارش می کنیم که نوشته‌ی علمی‌ی ساخت محتوا اثرگذار در بهینه سازی را نیز رسیدگی بفرمایید.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 14:04

یکی بخش های هر برگه مرتبط با محتوایی که ابزار بازنویسی متن ساخت و ساز می گردد و کامنت ها یا این که نظرها یوزرها است. محتوای ساخت گردیده و همینطور کامنت های یوزرها یکی پارامتر های اثر گذار و بسیار اساسی برای برخورد یوزرها است. می‌توانید به سوال یوزرها جواب دهید این خویش یک بها آفرینی میباشد. درنتیجه بایستی یک مدیر محتوا داشته باشید تا بتوانید موءثر کار نمائید.

مدیر محتوا اینستاگرام
اطلاعیه های منتشر گردیده را پژوهش فرمایید.
وقتی که در شیت اینستاگرام خویش به ساخت و ساز محتوا می‌پردازید، بایستی اطلاعیه ها و یا این که محتوایی که منتشر نموده اید را سوای معطلی نظارت نمائید. پنل اینستاگرام 80 کامنت تازه خیس را آرم می‌دهد، از این رو وقتی که مطالب خویش را منتشر نموده اید، بایستی رسیدگی فرمائید که کامنت هایی کارابران در ذیل پست شما می‌گذارند با محتوایی که شما ساخت‌و‌ساز نموده اید چقدر مرتبط میباشد. پس یک کدام از راه و روش شغل های رئیس محتوا اینستاگرام همین تعقیب کردن اطلاعیه هایی میباشد که منتشر میکنید.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 122 تاريخ : شنبه 25 تير 1401 ساعت: 14:31

معنای انگلیسی محتوا content  میباشد. به هیچ عنوان ابزار بازنویسی متن به چه دلیلی این واژه تا به‌این اندازه اصلی و با التفات است. در حالتی‌که شما هم به دنیای وب، بیزنس آنلاین، و یا این که هرگونه عمل آنلاین و در بستر اینترنت و وب عشق و علاقه مند باشید، قطعا بارها و بارها کلمه و واژه محتوا در فارسی و content  به انگلیسی به گوشتان خورده میباشد. البته به حقیقت چه دلیلی وجود دارااست که‌این واژه تا بدین حد دارای اسم و رسم، دوستداشتنی و کاربردی شد‌ه‌است.

محتوا در انگلیسی
معنای محتوا در انگلیسی  content  است. در حالتی‌که شما یک دیکشنری به دست بگیرید و در پی مضمون‌ واژه و کلمه content بگردید با این عبارت رو به رو می‌شوید. content: the things that are contained in sth

 

براین اساس شایسته ترین ترجمه ای که می قدرت از واژه انگلیسی content  به لهجه فارسی داشت واژه و کلمه محتوا میباشد. کلمه و واژه محتوا، ایجاد محتواو تمامی کلماتی که به همپا محتوا میایند امروزه از التفات بسیار بالایی منتفع می باشند. اما می بایست این نکته را مد حیث داشته باشید که در سالیان اخیر این کلمه و واژه منزلت ویژه ای در وب جمهوری اسلامی ایران پیدا نموده است البته در سال های بسیار گذشته سوا جمهوری اسلامی ایران، به التفات محتوا پی برده بودند.

ولی عنایت محتوا از جایی شروع شد که‌این گزاره تاریخی گفته شد “content is king”

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 14:56

سفارش قیمت منحصربه‌فرد خویش را ابزار بازنویسی متن شناسایی فرمائید
سایت شما بایستی به چرایی و کیفیت کمپانی شما جواب دهد و توضیح دهد که چه گونه سرویس ها و فرایند شما ارزشی برای مشتریان شما آماده می‌نماید. توصیه بها شما بایستی بدین مورد ها بپردازد، و می بایست از دیگر کمپانی‎های صنعت اختصاصی باشد تا بتوانید به وضوح خویش را از رقبای خویش متمایز نمائید. شما میخواهید از این تحت عنوان مبنایی برای محتوایی که برای سایت خویش ساخت و ساز می‎‌نمائید استعمال فرمائید. بها پیشنهادی اختصاصی شما بایستی پررنگ و در سراسر محتوای تارنما شما بافته خواهد شد باور از اینکه محتوای شما هدفمند و مربوط به عده ای میباشد که می خواهید به آنان دسترسی پیدا نمایید برای توفیق وب سایت شما بسیار اساسی میباشد.

 

نظارت محتوای وبسایت را ایفا دهید
پیش از اینکه استارت به ساخت و ساز محتوای نو نمائید، بایستی مشخص و معلوم فرمائید که چه محتوایی اینک دارید و کجا حفره‌هایی را می بینید که می بایست مالامال شوند. چه محتوایی می بایست مجدد نوشته خواهد شد؟ چه قطعاتی از محتوا کوشش خیر دارا هستند و ممکن میباشد به عمل متعددی نیاز نداشته باشند؟ مطمئن گردید که کل محتوایی را که اکنون دارید مستند نمائید و آنگاه معین نمایید که چه چیزی می تواند باقی بماند، چه چیزی بایستی به‌روزرسانی خواهد شد و چه چیزی می بایست ادامه یابد. این به شما تصویر واضحی از مقدار محتوای نو و نو‌ای که می بایست تولید نمائید و از کجا استارت نمائید به شما میدهد.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 104 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 14:31

در اصل به صورت کلی محتوا نویسی یا این که ساخت محتوا ابزار بازنویسی متن مثلا مشاغل هیجان انگیز و دوست داشتنی به شغل می رود که مولف بدون چاره میباشد علاوه بر ارتقاء داده ها خویش در قضیه های متعدد همینطور از سلیقه و شایستگی خویش مایه بگذارد. امروزه محتوا نویسی تحت عنوان یک تخصص برای اشخاص به‌حساب می‌آید. یعنی تا تا قبل از این نویسندگان در مورد های مختلفی سرگرم عمل بودند اما با پیدایش اولیه جرقه های وجود مشاغلی از این دست در فضای مجازی این نویسندگان بودند که تلاش کردند تا تواناییهای خویش را در این زمینه نیز محک بزنند. نکته قابل التفات دراین باره این بود که‌این نویسندگان خیر صرفا به طور شخصی بلکه در اکثری موردها به ندرت به وسیله موسسات علم پایه که به اشاعه استخراج و شغل های اینترنتی و نیز کسب و کار الکترونیکی امداد می رساندند جذب گردیده و در موضوع های مختلفی سرگرم به شغل شدند. در واقع هر تالیف کننده با دقت به مورد مهارت و تخصصی که داشت کار خویش را کانالیزه نموده و استارت به ساخت و ساز محتوا نمود. با این تمامی به حیث شما یک محتوا نویس میتواند به صرف داشتن شایستگی در این مورد سود مطلوبی را به دست بیاورد؟. در جواب می بایست بگوییم که تنها داشتن آمادگی نمی تواند ملاک خیر و خوبی برای محتوا نویسی باشد بلکه مولف برای ساخت‌و‌ساز محتوا مایحتاج میباشد تا با شگردها و منش هایی که بتواند بر جذابیت متن اضافه کند نیز آشنا خواهد شد. این به‌این مفهوم وجود ندارد که او از لغت ها کلیدی مایه بگذارد و چگالی لغت ها را فدای جذابیت متن نماید بلکه بایستی تعادل از هر جنبه در حیث گرفته گردد. پیشنهاد می‌کنیم به خواسته شناخت بیشتر شما با محتوا نویسی و ترفندهای آن در‌پی این مقاله نیز با ما یار و همدم باشید.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 14:22

هنگامی دفعه به تایپ کردن محتوا می رسد، ابزار بازنویسی متن اساسی میباشد که به فعالیت خویش شایسته ترین شانس را برای پر رنگ شدن بدهید. به صورت میانگین، 80٪ از عموم تیتر شمارا می خوانند، البته صرفا 20٪ سایر نوشته‌ی علمی شمارا می خوانند. این بدین معنا میباشد که تیتر شما بایستی تا حد قابلیت و امکان جالب باشد، که به نوشته‌ی‌علمی یا این که وب لاگ شما شایسته ترین شانس را برای قرائت بی نقص می دهد، که بعد سبب ساخت و ساز تعامل و تعامل با مشتری می شود. نحوه‌های خاصی وجود داراست که می توانید از آن ها به کارگیری نمایید که فرایند تایپ کردن را مقداری راحت‌خیس می‌نماید، مانند:

 -برای الهام به چنگ آوردن از نویسندگان دیگر پژوهش نمائید.

- پژوهش نمایید.

- با طرز‌های بهینه سازی آشنا گردید.

- پی بردن اینکه چه طور یک تیتر دیدنی ساخت نمائید.

بنویسید/ساخت‌و‌ساز فرمایید

از این گوشه و کنار برای ساخت‌و‌ساز داستانی به کار گیری نمایید که خواننده گان شمارا جذب نماید. شایسته ترین محتوا سبب می گردد مخاطبان شما به قرائت ادامه دهند. مثال‌ای از اینکه به چه شکل می‌قدرت این فعالیت را ایفا بخشید، پرسیدن سوالی میباشد که آنگاه در بلاگ خویش به آن جواب خواهید بخشید. یوزرها اینترنت معمولاً محتوای قابل مشاهده را به مکان قرائت هنگفت ترجیح می دهند، براین اساس محتوای خویش را در کمترین معیار نگه دارید و تصاویر متعددی را در آن قرار دهید.

برای محتوای فقط بصری، مانند اینستاگرام، تصاویر شما بایستی با باکیفیت، دیده نواز و دیدنی باشند تا پررنگ شوند. چسبیدن به یک قضیه و زیبایی شناسی نیز خط مش موثری برای ساخت تصویر مارک کار کشته میباشد. همینطور اصلی میباشد که در طریق ارائه محتوای خویش خلق کننده بمانید تا چیزها را جالب نگه دارید. چنانچه وب لاگ نویسی می کنید، هر چندین وقت یکبار از پست‌های نمایه به استوری تغییر و تحول دهید. برای نویسندگان، می توانید یک مورد در توییتر فعال سازی فرمائید تا در زمینه ی ایده‌های خویش هرج و مرج تولید نمایید. با تغییر تحول شیوه ارائه محتوای خویش، مخاطبان متفاوت را جذب کرده و مقر مشتریان خویش را ارتقاء می‌دهید.

 

استراحت فرمایید
هنگامی متواتر سوای استراحت کافی می‌نویسید، خیلی زود فرسوده خواهید شد. ممکن میباشد کارآمدترین عمل به حیث رسد، تایپ کردن تا جایی که می توانید در وقتی که دارید، ولی به زودی تمرکز خویش را از دست خواهید اعطا کرد. بعداز مدتی، ممکن میباشد متوجه گردید که به هیچ وجهً از تایپ کردن خویش لذت نمی‌برید چون برای شما خیلی زیاد شده است. استراحت‌های کوتاه ولی منظم قادر است از این دستور خودداری نماید و حتی به شما در پرهیز از فرسودگی یاری دهد.

 

بعداز اتمام تایپ کردن، پیش از رجوع و برگشت به تصحیح وب لاگ، یک گام از وب لاگ خویش مسافت بگیرید. در شرایطی‌که با فرضی پر‌نور و دیدگاهی نو به شغل خویش بازگردید، احتمالاً متوجه خطاها بیشتری خواهید شد یا این که رویکرد‌هایی برای بهبود یافتن خواهید مشاهده کرد. متوجه خواهید شد که با ارائه دیدگاهی نو به شغل خویش خوب می توانید نوشته خویش را عیب گیری فرمایید.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 196 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 14:22

هنگامی دفعه به تایپ کردن محتوا می رسد، ابزار بازنویسی متن اساسی میباشد که به فعالیت خویش شایسته ترین شانس را برای پر رنگ شدن بدهید. به صورت میانگین، 80٪ از عموم تیتر شمارا می خوانند، البته صرفا 20٪ سایر نوشته‌ی علمی شمارا می خوانند. این بدین معنا میباشد که تیتر شما بایستی تا حد قابلیت و امکان جالب باشد، که به نوشته‌ی‌علمی یا این که وب لاگ شما شایسته ترین شانس را برای قرائت بی نقص می دهد، که بعد سبب ساخت و ساز تعامل و تعامل با مشتری می شود. نحوه‌های خاصی وجود داراست که می توانید از آن ها به کارگیری نمایید که فرایند تایپ کردن را مقداری راحت‌خیس می‌نماید، مانند:

 -برای الهام به چنگ آوردن از نویسندگان دیگر پژوهش نمائید.

- پژوهش نمایید.

- با طرز‌های بهینه سازی آشنا گردید.

- پی بردن اینکه چه طور یک تیتر دیدنی ساخت نمائید.

بنویسید/ساخت‌و‌ساز فرمایید

از این گوشه و کنار برای ساخت‌و‌ساز داستانی به کار گیری نمایید که خواننده گان شمارا جذب نماید. شایسته ترین محتوا سبب می گردد مخاطبان شما به قرائت ادامه دهند. مثال‌ای از اینکه به چه شکل می‌قدرت این فعالیت را ایفا بخشید، پرسیدن سوالی میباشد که آنگاه در بلاگ خویش به آن جواب خواهید بخشید. یوزرها اینترنت معمولاً محتوای قابل مشاهده را به مکان قرائت هنگفت ترجیح می دهند، براین اساس محتوای خویش را در کمترین معیار نگه دارید و تصاویر متعددی را در آن قرار دهید.

برای محتوای فقط بصری، مانند اینستاگرام، تصاویر شما بایستی با باکیفیت، دیده نواز و دیدنی باشند تا پررنگ شوند. چسبیدن به یک قضیه و زیبایی شناسی نیز خط مش موثری برای ساخت تصویر مارک کار کشته میباشد. همینطور اصلی میباشد که در طریق ارائه محتوای خویش خلق کننده بمانید تا چیزها را جالب نگه دارید. چنانچه وب لاگ نویسی می کنید، هر چندین وقت یکبار از پست‌های نمایه به استوری تغییر و تحول دهید. برای نویسندگان، می توانید یک مورد در توییتر فعال سازی فرمائید تا در زمینه ی ایده‌های خویش هرج و مرج تولید نمایید. با تغییر تحول شیوه ارائه محتوای خویش، مخاطبان متفاوت را جذب کرده و مقر مشتریان خویش را ارتقاء می‌دهید.

 

استراحت فرمایید
هنگامی متواتر سوای استراحت کافی می‌نویسید، خیلی زود فرسوده خواهید شد. ممکن میباشد کارآمدترین عمل به حیث رسد، تایپ کردن تا جایی که می توانید در وقتی که دارید، ولی به زودی تمرکز خویش را از دست خواهید اعطا کرد. بعداز مدتی، ممکن میباشد متوجه گردید که به هیچ وجهً از تایپ کردن خویش لذت نمی‌برید چون برای شما خیلی زیاد شده است. استراحت‌های کوتاه ولی منظم قادر است از این دستور خودداری نماید و حتی به شما در پرهیز از فرسودگی یاری دهد.

 

بعداز اتمام تایپ کردن، پیش از رجوع و برگشت به تصحیح وب لاگ، یک گام از وب لاگ خویش مسافت بگیرید. در شرایطی‌که با فرضی پر‌نور و دیدگاهی نو به شغل خویش بازگردید، احتمالاً متوجه خطاها بیشتری خواهید شد یا این که رویکرد‌هایی برای بهبود یافتن خواهید مشاهده کرد. متوجه خواهید شد که با ارائه دیدگاهی نو به شغل خویش خوب می توانید نوشته خویش را عیب گیری فرمایید.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 128 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 14:22

به جثارت می‌اقتدار اظهار کرد با رویش استخراج و شغل های ابزار بازنویسی متن مجازی امروزه اکثر وقت ها صنعت های و بنگاه‌‎های اقتصادی که  به هر دلیلی عمل‌های اقتصادی مشخصی دارا هستند دارنده سایت‌ها و دکان‌های معتبری میباشند که به نوعی شناسه آن صنعت یا این که بیزنس به شمار میاید. به طور طبیعی این سایت‌ها مستلزم لود محتوا و به کار گیری از محتوای مطلوب

 بوده و این شغل به حوزه تخصصی نویسندگان ساخت و ساز محتوا مربوط می شود. درین در بین کتاب نیز همواره یکی‌از مواقعی بوده‌میباشد که دسترسی به آن و یا این که مراجع دارای اعتبار در این مورد در پوسته یک نیاز همگانی مطرح گردیده و آیتم دقت قرار گرفته میباشد.
در زمان دو ده سال اخیر تحولاتی که در موضوع پیدایش صفحه های مجازی و تارنما‌هایی به این خواسته صورت گرفته میباشد کتابفروشی‌ها و انتشارات خوشنام و دارای اعتبار را که در سطح بین الملل و داخلی دارنده تجاربی می باشند بدین حوزه‌ کشانده میباشد. به ندرت هم‌زمان با وجود نمایشگاه‌ها و کتابفروشی‌هایی که کتاب را به صورت حضوری عرضه می‌نمایند اشکال کتاب ها لازم مطابق زمینه و یا این که عنا وین متفاوت طبقه بندی گردیده و در‌این وبسایت‌ها در معرض فروش قرار گرفته‌اند. از همین رو ساخت‌و‌ساز محتوای مطلوب به‌این مراد به یک بایستگی تبدیل شده است.

گسترش‌های حوزه وب و فضای مجازی دسترسی هم محلی کتاب را به کتاب‌های متبوع خویش سهل و آسان‎خیس کرده و در جای جای از عالم میتوانند با جستجوی کتاب متبوع آن را از تارنما‌های دارای اعتبار دراین باره توصیه داده و خریداری کنند. این فرمان مادامی که ساخت محتوای مطلوب ایفا نگیرد بطوریکه بتواند خریدار را به سمت وبسایت مربوطه هدایت نماید، به هیچ عنوان پژوهشگر نخواهد شد. از همین رو ساخت و ساز محتوای مطلوب برای وبسایت کتابفروشی و بقیه مغازه‌های کتاب از آلرژی و عنایت ویژه‌ای شامل است.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 14:01

بی آلایش‌ترین روش برای اینکه محتوای خویش را به ابزار بازنویسی متن راحتی مرور فرمایید این میباشد که از هدرها به صحت به کارگیری نمایید. یک هدر بهتر اعتنا خوانند‌گان را به خویش جلب می‌نماید و در عین درحال حاضر تخت‌گاز و بدیهی توضیح میدهد که چه چیزی در آن نصیب بایستی انتظار داشت. هدرهای خویش را با فونت‌های بزرگتر (H2 و H3) شایان توجه نمایید.

 

همگی شیت‌ها یکسان ساخته نمیشوند
به حافظه داشته باشید: اکثر یوزرها تارنما از روش دستگاه‌های گوشی خویش به اینترنت دسترسی دارا‌هستند. ممکن میباشد هنگام تایپ کردن تکه‌های زمان بر متن روی مانیتور به راحتی خوانده گردد، ولی متن برای خواننده‌ای که کاغذ اکران خرد‌تری در مشت داراست بسیار زیاد باشد.

 

نکته 4 - سؤال آجل مخاطب خویش را حدس نمائید
بخشی از ارضای نیت مخاطب ناشی از ادراک نیازهای آن‌ها بالاتر از برهان نخستین بازدید از برگه شما میباشد. فردی پیرو نماینده قانونی تصادفات اتومبیل محلی میباشد. بالاتر از یافتن اینترنت‌وبسایت نماینده قانونی تصادفی که SERP ساخت‌و‌ساز می‌نماید، ممکن میباشد این سؤال را نیز داشته باشند:

- آیا حتی نماینده قانونی دریافت کردن ارزشش را دارااست؟

- در صورتی تصادف یک گلگیر خرد بود، گشوده هم بایستی با یک نماینده قانونی حرف کنم؟

- هزینه استخدام نماینده قانونی برای فعالیت روی پرونده اینجانب چقدر میباشد؟

- آیا میتوانم به طور مجانی با یک نماینده قانونی سخن کنم؟

 

نکته 5 - نماد دهید، نگویید
در صورتیکه تا به اکنون یک اطلاع رسانی تبلیغاتی آخرها شب را تماشا کرده باشید، با این گزاره آشنا می‌باشید: «ولی شکیبایی فرمائید: چیزهای بیشتری وجود داراست!» البته آیا برای محتوای جالب عمل می‌نماید؟

خیر، نهفته کردن اصل محتوا فعالیت نمی‌نماید. اطلاعاتی را که در مشت دارید به اشتراک بگذارید. زمانی داده ها متعددی برای به اشتراک گذاشتن دارید چه اتفاقی می‌ افتد؟ چه طور آن را ارائه می‌دهید؟ برای اینکه محتوای خویش را مختصر نمائید، بایستی داده ها ظریف و قابل انجام ارائه دهید. همینطور بایستی به داده ها مرتبط در وبسایت خویش لینک و پیوند تولید فرمائید. همینطور به خواننده اذن دهید تا بداند چه‌گونه با کارشناسان شما تماس بگیرد تا بیشتر بداند.

 

نکته 6 - از تجارب مشتری‌های خویش استعمال فرمایید
در‌صورتی‌که میخواهید مال یا این که خدماتی را بفروشید، به خاطر داشته باشید که عموم به برندها اتکا دارا‌هستند. عموم می دانند که شما یک تجارت میباشید و کوشش می کنید پول در بیاورید. این ولی سبب شک وتردید آن‌ها می‌گردد. عموم رغبت دارا هستند به تجربه اشخاص دیگر در ارتباط شرکتی که به آن عشق دارا‌هستند بیشتراز هر چیزی که کمپانی می تواند در ارتباط خودش بگوید پشت گرمی نمایند، به همین ادله میباشد که نظرها مشتریان قادر است حیاتی باشد.

با این حالا، از اشخاص تحت عنوان ابزار برای محتوای خویش به کارگیری نکنید. این یعنی چی؟ عالی، به کارگیری از عباراتی مانند «عموم درباره ما میگویند»، حتی در‌حالتی که صحیح باشد، بها اطلاعاتی به محتوای شما نمی‌افزاید و در واقع قادر است به اعتبار شما جراحت برساند. داده ها خویش را به صورت حقیقی و واقعی و بدیهی و سوای توکل بر اینکه چه کسی پیش از اینً در ارتباط آن کلام نموده است، ارائه دهید.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 180 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 15:14

مراقب قرار دادن محتوایی در وب سایت خویش ابزار بازنویسی متن باشید که فورا معلوم نکند شما در مسئله کاری خویش دارای تخصص می باشید. در حالتی که محتوایی ساخت‌و‌ساز میکنید که زیر‌خیس از سطح میباشد و عالی از آنچه اینک جانور میباشد وجود ندارد، خوب میباشد به هیچ وجهً محتوا تولید نکنید. هنگامی سخن از ایجاد محتوا به بین می آید، این اصل اصلی میباشد که خوب میباشد محتوای بهتر

 کمتر از تکثیر محتوای عالی
 بیشتر منتشر گردد.
وقتی که محتوا خویش را ساخت و ساز میکنید، در حیث بگیرید که چه شغل های بیشتری میتوانید برای خوب شدن آن از رقبا اجرا دهید، یک‌سری مثال از مواقعی که می‌توانید اضافه نمائید عبارتند از:

گفتمان ها

کلیپ ها

موادتشکیل دهنده تعاملی

داده های روشنگر

نظرسنجی ها

چیزهای متعددی وجود دارااست که می‌توانید راجع‌به استراتژی خویش در لحاظ بگیرید تا آن را تبدیل به چیزی نمایید که برای مخاطبان شما بها و در ازای برای شما بها ساخت نماید. البته تبعیت از پنج اصل فوق می بایست شمارا در یک استراتژی محتوای برنده قرار دهد.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 125 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 14:19

تمرکز اساسی ساخت‌و‌ساز محتوا حسابداری ابزار بازنویسی متن ارائه محتوای کیفیت بالا
 به مخاطبان غرض کمپانی شما میباشد. خلاف بقیه حوزه های ساخت محتوا، دراین حوزه به راحتی مشتریان تازه جذب نمیشوند و برای کمپانی‌های حسابداری محتوای نفیس
 و با کیفیت عالی، مشتریان را جذب و سرگرم می‌نماید. ساخت و ساز محتوا حسابداری یک استراتژی بلند مقطع خیس میباشد، ولی یک استراتژی موءثر میباشد.
شما می‌توانید به مشتریان خویش یاری نمائید تا کارها مالی خویش را سازماندهی نمایند و از روش محتوای خویش به آنان در خصوص رعایت مالیات و بقیه مسائل اساسی یادگرفتن دهید. موضوعات بی‌شماری وجود دارااست که کمپانی شما قادر است پوشش دهد، و مشتریان فعلی و بالقوه از تخصص شما تشکر خواهند کرد.
با به اشتراک گذاشتن علم خویش، احتمالاً وفاداری به مارک را تقویت کرده و حتی سرنخ های نو را جذب خواهید کرد. ساخت‌و‌ساز محتوا حسابداری که از چگونگی خیر برخودار میباشد و به خیر و خوبی درباره آن پژوهش گردیده است به کمپانی شما اذن میدهد تا رده خویش را تحت عنوان مرجع در موضوعات حسابداری ثبت نماید. این شغل به شما قابلیت و امکان می دهد تا پیوندها نو را به طور آنلاین تولید فرمایید، و دامنه دسترسی کمپانی خویش را درین روند پیشرفت دهید. تبدیل شدن به یک منبع اساسی در مسائل مالی به شیوه های متعدد برای شما سودمند میباشد. از جمله، کمپانی شما به عبارتی چیزی میباشد که مشتریان در شکل نیاز به مشورت در پی آن می باشند. آن ها همینطور به احتمال زیاد سرویس ها شما‌را به سایرافراد پیشنهاد میکنند.(هرکسی که برای نخسین بار با پلتفرم های شما روبرو خواهد شد، علم شمارا نیز خواهد روئت کرد و گرایش بیشتری به متکی بودن به شما خواهد داشت.)

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 14:21

اولا به خاطر داشته باشید که هنگامی به ایده‌ ای ابزار بازنویسی متن تازه نیاز دارید، مدام به توان کلید کلمه و واژه و استیناف درباره ی آن متکی بودن فرمایید. این توان به شما اعلام می نماید که اشخاص دقیقا پیرو چه چیزی میباشند؟ بعد از آن شایسته ترین روش برای جواب به آن نیاز را پیدا نمائید. ایجاد محتوا بهتر و شگفت‌انگیز تنها در ارتباط آنچه که فعلا ارائه میگردد وجود ندارد. ایده ساخت و ساز محتوا خوب بها و اعتبار تازه/بیشتری را خلق و خوی می کنند. دوم اینکه ساخت محتوای خویش را به تکه‌های تعالی تقسیم نمایید.

یک آغاز جالب و هیجان آور داشته باشید. بعد از آن یک طرح کلی بسازید. به حافظه داشته باشید که اجباری در شغل وجود ندارد که بطور خطی از او‌لین تا واپسین پاراگراف جنبش نمائید. ایده شما می بایست در سراسر محتوا روی جدیدی را از خویش به استفاده کننده آرم دهد. حتی این تقسیم کردن می‌تواند برای ایده هایتان هم صورت پذیرد. برای مثال تبدیل یک ایده گران قدر به 3 یا این که 4 ایده کوچکتر برای ادامه ی یک مورد چگونگی و جذابیت مقاله را استوار نگه می‌دارد. در غایت فرمان، این شما میباشید که بایستی توان محتوا را بیابید.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 111 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 20:48

ابتدا ایده ی نخستین ای را در زمینه ی ابزار بازنویسی متن موضوعی که قرار میباشد در ارتباط با آن محتوا ساخت نمایید، در ذهنتان رشد دهید، آنگاه از گوگل برای بال دادن به ایده نخستین تان یاری بگیرید.

وقتی که شما تصمیم می‌گیرید در ارتباط با یک قضیه یا این که کلمه و واژه کلیدی خاصی در تجارت و تخصص خودتان محتوا ایجاد نمایید، شاید در یکسری دقیقه ی نخستین به طور کامل ناامید گردید که جز یکسری پاراگراف ی کوتاه، چیز دیگری به ذهنتان نمیرسد.

 

شیوه های ساخت و ساز محتوا برای قرار به دست آوردن در شیت در آغاز گوگل

 

یکی‌از طرز های ایجاد محتوا این میباشد که شما قبل از استارت تایپ کردن مقاله، تا حدودی بدین مورد باخبر باشید که ابدا در ارتباط با چه چیزهایی دوست دارید بنویسید. بعد محرمانه به گوگل بزنید تا با یک سرچ خرد و گشت و گذاری نیم ساعته جرقه هایی برای استارت تایپ کردن محتوا در ذهنتان زده خواهد شد. در غایت به خودتان می‌آیید و می‌بینید یک شیت سپید را به یک نوشته‌ی‌علمی تعدادی صد واژه ای تبدیل نموده اید و حال صرفا می بایست به دستکاری مقاله و وارد کردن اصولی لغات کلیدی در آن بپردازید تا نوشته ی علمی ی یونیک خویش را به یک کدام از مقاله ها برگه ی اولیه جستجوی گوگل تبدیل فرمائید.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 127 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 14:45

یک کدام از دیگر از مورد ها اصول ساخت محتوا این میباشد ابزار بازنویسی متن که نوشته ها و مطالب خوانا بوده و یوزرها در هنگام تلاوت آن ها در گیر سردرگمی نشوند. استعمال مطلوب از جمله ها و جملا‌ت کوتاه منجر میشود که متن وب سایت ها به نیکی خوانا بوده و یوزرها با تفحص آن ها خسته نشوند.

به کارگیری از جمله های کوتاه و جمله ها کوتاه به همدم به کارگیری از لیست های شماره دار و بولت دار در موضع های مطلوب سبب می‌شود نوشته ها خوانا خیس و خوب شوند. به کار گیری مطلوب از عنا وین و عنوان های H1, H2, H3, H4 در محتوا ها امری ضروری میباشد.

 با به کار گیری از موردها بالا شما می‌توانید یک محتوا مطلوب و کاربردی را ساخت و ساز فرمایید. اصول ساخت محتوا به شما امداد می نماید که محتوای خویش را بر طبق نیازها و علایق یوزرها بنویسید. به کار گیری از اصول ساخت و ساز محتوا به شما یاری می‌نماید که محتوای خویش را بر پایه ی اصول و استاندارد های seo ساخت و ساز فرمایید.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 121 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 14:24

در دنیای بازاریابی داخلی، ما اکثر وقت ها ابزار بازنویسی متن می گوییم محتوا فرمان روا میباشد، ولی در واقعیت، محتوای باکیفیت میباشد که شاه میباشد. محتوای کیفیت عالی مدام‌ سبز و استوار میباشد؛ که‌این زمینه در حین فرصت خویش را نماد میدهد و سبب می گردد عموم بیشتر به سمت آن بازگردند (به نوعی مانند یک منبع به آن نگاه نمایند).

ساخت‌و‌ساز محتوا کیفیت بالا مرتبط، ظریف، جامع میباشد، و به سوال های و یا این که اشتباهات اشخاص جواب میدهد.  اما آنچه که تحت عنوان ساخت‌و‌ساز محتوا کیفیت بالا به حساب آورده می شود ممکن میباشد آیتم اعتنا شما و مخاطبین (و گوگل) باشد؛ البته بعضا راهبرد های کلی وجود دارااست که هر وب لاگ می بایست آن را دنبال نماید تا به فیض رسد.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 16:41

برخی اوقات به کار گیری از جملا‌ت مجهول فقط رویکرد ابزار بازنویسی متن منطقی برای ذکر مفاهیم و جابجایی آن به خواننده میباشد و اکثر زمان ها وقتی این واقعه می­افتد که فاعل ناشناخته و یا این که بی ربط به مضمون‌ گزاره باشد. برای درک بیشتر اعتنا شمارا به یک پاراگراف جلب می­کنم: "در جملا‌ت مجهول مکان فاعل و مفعول عوض می­گردد." در‌این پاراگراف فاعل قابل شناسایی وجود ندارد و در صورتی هم شناسایی خواهد شد به مضمون‌ عالی پاراگراف کمکی نمی­نماید.

درین محتوا ما بیشتر درمورد یک مبادرت کلی حرف کردیم و بر روی استثنائات تمرکز نکردیم براین اساس گشوده هم تکرار می­کنیم که در هنگام ساخت و ساز محتوا برای بهبود نتیجه ها سئوی وب سایت هر پاراگراف مجهول را به یک گزاره مشخص و معلوم تبدیل فرمائید. البته در صورتیکه می­خواهید که تمرکز خواننده بر روی مفعول قرار گیرد منطقیست که از جملا‌ت مجهول به کار گیری فرمایید. به گزاره ذیل اعتنا نمائید:

"جان اف کندی در سال 1963 در دالاس به وسیله لی هاروی اسوالد کشته شد."

درین پاراگراف قصدمان بیشتر این میباشد که دقت شمارا به کشته شدن جان اف کندی جلب کنیم بدین ترتیب مثلا مجهول به کارگیری کردیم. پس ما هیچ گاه سفارش نمیکنیم که از جملا‌ت مجهول به کارگیری نکنید حتی برعکس سفارش می‌دهیم که چنانچه معنا و مقصودتان بوسیله پاراگراف مجهول به خواننده عالی منتقل میشود، قطعاً از آن به کار گیری فرمایید. درکل قانون ها و قوانین منعطف نیستند بدین ترتیب موردنیاز وجود ندارد که خیلی ظریف از آن‌ها تقلید نمایید. از هر تکنیکی که پندار می­نمائید به سرازیر بودن متن یاری می­نماید به کار گیری نمائید. در وضعیت کلی برای قابل قبول بودن حاصل سئوی وبسایت می­توانید 10 درصد از محتوا را با جمله‌ها مجهول بی نقص نمائید اما گشوده هم سفارش می­کنیم که کارایی نمایید این عدد را به کمتر از ده برسانید.

فیض ­گیری
در بیشتر موردها، فهم گزاره مشخص و معلوم آسانتر برای مثال مجهول میباشد. پس نوشته­های خویش را از این لحاظ نظارت فرمائید و از خویش بپرسید که آیا می­اقتدار آن ها را با جمله‌ها مشخص بهتری جایگزین کرد، در حالتی‌که پاراگراف مشخص و معلوم هم اندازه با آن وجود داشت قطعاً از آن به کارگیری فرمائید در غیر این شکل از به عبارتی پاراگراف به کار گیری نمائید. با اجرای این طریق مطمئن باشید که حاصل  مناسبی در  آنالیز جملا‌ت مجهول در افزونۀ Yoast سئو یعنی سئوی وب سایت خویش خواهید داشت.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 125 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 13:31

دستمزد ساخت و ساز محتوا چه اندازه ابزار بازنویسی متن بایستی باشد؟ این اولی سوالی میباشد که به ذهن عده ای که مایلند به طور غیرحضوری و یا این که به اصطلاح فریلنسری مبادرت به ساخت و ساز محتوا نمایند، خطور می‌نماید. خیلی از کمپانی‌ها، سازمان‌ها و گروه‌هایی که تصمیم میگیرند محتوای خودشان را به دیگر کمپانی‌ها بسپارند، درباره شیوه بها‌گذاری محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده پیچیدگی دارا‌هستند.

 

یکی‌از ادله‌هایی که سبب ساز می‌گردد تا کمپانی‌ها و سازمان‌ها به سمت برون سپاری محتوا گام بردارند این میباشد که حقوق و دستمزد ساخت محتوا برای کسانی که به طور بی واسطه با یک کمپانی همیاری می‌نمایند، حقیقتاً زیاد میباشد و همین دلیل مانع، محرکی می شود تا این موسسه‌ها از وبسایت‌های واسط برای برون سپاری محتوا به کارگیری نمایند.

ولی یک پرسش

آیا حقیقتاً برون سپاری محتوا برای کمپانی‌ها سودآور هم می‌باشد؟
مسلماً پاسخ بدین پرسش مثبت میباشد. در واقع برون سپاری محتوا یک معامله سه رمز بهره میباشد. هم کمپانی‌ها و سازمان‌هایی که مبادرت به برون سپاری می‌نمایند منفعت می برند، هم کمپانی‌ها و سایت‌های واسط و هم اشخاصی که در منطقه ایجاد محتوا کار می‌نمایند.

 

درین در میان می بایست حقوق و دستمزد ساخت و ساز محتوابرای کسانی که مبادرت به ساخت و ساز کردن محتوا می‌نمایند آنقدر باشد که با رضایت بدون نقص و با شکیبایی و شکیبایی فراوان مبادرت به ساخت و ساز محتوا نماید و به اصطلاح، کمیت را فدای چگونگی نکند. این آیتم به صورت حتم روی پرورش استحصال و شغل های اینترنتی تأثیر متعددی خواهد گذاشت، به این دلیل که رونق بازاریابی سنتی روز آپ تو دیت کمتر و کمتر گردیده و اکثر حصول و امور برای تبلیغات مبادرت به ساخت و ساز محتوا در دنیای وب می‌نمایند و عملکرد دارا‌هستند از این شیوه خودشان را به مخاطبین اثبات نمایند.

این نوع بازاریابی به بازاریابی محتوا آوازه داراست و در واقعیت یک راه و روش استراتژیک بازاریابی

 محسوب میشود که غرض اساسی آن ساخت و ساز و توزیع محتوای گران بها، اثر گذار، مرتبط و مداوم برای جذب و محافظت استفاده کننده مقصود میباشد. ولی نبایستی این نکته را فراموش فرمائید که با رعایت حقوق و دستمزد ساخت‌و‌ساز محتوا میتوانید یک محتوای کیفیت عالی و باارزش را اخذ و برندتان را به دیگرافراد معرفی فرمائید.

ابزار بازنویسی متن...
ما را در سایت ابزار بازنویسی متن دنبال می کنید

برچسب : ابزار بازنویسی متن, نویسنده : محمد صادقي textrewritingtool بازدید : 182 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 14:18